reklama

SoEl- MOJA PREHRA

Báseň, ktorá opisuje časť života, z ktorej sa človek nespamatá nikdy -nikdy nie úplne, pretože si neodpustí rany , ktorými zasiahol seba,ktorými ublížil najviac tým, ktorý najviac milovali a boli vždy oporou. Báseň o životnom páde

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

MOJA PREHRA

Hrala som karty so životom , 
hrala som s Jendom, 
hrala s Dodom Okom,
no prehrala som - pikovým esom.

Nie je to žiadna sláva, 
Maťka upadáva, 
stáva sa z nej prázdna dáma,
spoločnosťou udupaná.
Avšak-
za všetko si može sama
je neschopná a veľmi slabá. 
Deti Vetra - stále letia....
čas už nehrá žiadnu rolu, 
ráno , v noci, cez deň spolu...
Nestíha NIČ!
Čas tak beží,
nevie ani ako prežiť.
Kraftwerkovci, stará známa, 
pesnička už obohraná...
Tie pesničky stále znnova - 
NONSTOP, NOSTOP - DOOKOLA...


ŽIVOT IM KRUTÝ ÚDEL NADELIL, 
keď ich takto rozdelil...
On za polopravdu v temnote pyká, 
Martinka po nociach vzlyká.
Všetko je tak zlé, tak to bolí!!!
Časy krásne boli - rýchlo pominuli.
Ostal smútok, žiaľ...
Nádej , tú ktosi vzal.
Ty jej Milovaný - pozri sa na to chladne,
-jej srdce pomaly chrandne a nevyzerá to kladne.
Bol si jej záchrana, 
pre dušu spása,
Martinka bez teba umiera
- zdá sa...
Všetko je tak tmavé...
...SMUTNÉ ŽIVOTY HRÁME!!
TY LEN VEDZ O TOM, 
ŽE JEJ ŽIVOT PATRÍ AJ PATRIL VÁM DVOM!
Veľmi ťa miluje, 
nechcela ťa stratiť, 
túži ťa mať blízko seba 
a láskyplne hladiť!!!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ty túžiš po slobode, po šťastí, 
ona sa dňom , nocou modli
- NECH SA TI POŠŤASTÍ.

Všetko sa také ľahké zdalo, 
najivne ich to opantalo, 
cesta je ťažká - preťažka
a bolí každa prekážka.
Ostáva iba otazka:
,, Čo všetko unesie láska, 
koľko času treba, aby sa krivda napravila? !


AJ TOTO JE JEDEN Z PRíBEHOV, KTORÝ NAPÍSAL ŽIBVOT.....
KTORÝ SA NEMAZNAL A NESPRÁVAL SA PRÁVE MILO...

Hrám karty so životom, 
no nezačala som správnym krokom..
Teraz už neviem zmeniť ťah, 
dúfam, že to nezmení náš vzťah, 
bojím sa však tejto témy, 
som z toho vo vytržení!
Nebude sa ti to páčiť, 
to ja viem...
Preto sa bojím, 
bo ťa Martin veľmi milujem!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Patríme k sebe , i keď nás odlúčili, 
no nestane sa nikdy!!!
aby nás navždy rozdelili.

Keď prídeš, budem tu znova 
a bude aj láska, ktorá je a stále bola. 
Neopustím ťa. láska, priateľ moj!
Bol si moje šťastie. si osud moj!
Milujem ťa, na tom sa nič nemení
a nikto, ani miliony rokov odlúčenia to nikdy nezmení.
Náš príbeh nekončí buchnutím dvier, 
gáter sa otvorý - ja to viem!!!!

..........................................


Svet fet - skončil hneď, 
snáď nevráti sa už nikdy viac..
Už iba mlčky hľadím na mesiac.
Oči plačú, srdce krváca, 
zmysel života deň po dni sa zo mňa vytráca...

Tých mojich hriechov nebolo mála
a pýtam sa, čo z toho za niečo stalo??
TY!!
Ty si mi stal i stojíš za všetko, 
za celý ten boj, 
ktorý nás odlúčil, 
nie som pri tebe , ty pri mne - Milý moj.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No nikdy nezabúdaj na našu hymnu a jej slová, 
ktorá navždy znieť mi bude v hlave dookola :

Vydržím viac, 
vydržím stáť, 
hlavu mám hore, 
sa nemusíš báť!
Vydržíme všetko to zlo sveta, keď budeme spolu.

Naša láska je silnejšia jak tráva, pervitín i heroin..je silnejšia jak noc...
Verím tvojej veľkej láske a ver, že ja teba milujem viac než moc!

Prehrali sme bitku, verím však, že vojnu vyhráme! 
Kým naše srdcia budú biť, sľúb- ako ja sľubujem, že to nevzdáme.

Moja prehra. Keď oko plače, ale tvár sa musí smiať.
Moja prehra. Keď oko plače, ale tvár sa musí smiať. (zdroj: SoEl- Prosová)
Martina Prosová

Martina Prosová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všetko čo píšem je skúsenosť z môjho vlastného života,i keď mnoho vecí je pre bežného človeka mnohokrát nepochopiteľními... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu